meningslöshetens monster. Den som vet vad det är bör precis som jag

DSC00525.JPG
meningslöshetens monster. Den som vet vad det är bör precis som jag skämmas. Roman

ridskolelördagsfika. - Stefan

DSC00821.JPG
ridskolelördagsfika. - Stefan

ena dagen korv och andra skorpor. Eftermiddagsfika kan vara ett vitt begrepp

DSC00521.JPG
ena dagen korv och andra skorpor. Eftermiddagsfika kan vara ett vitt begrepp om man vill. Tack fredrik jag ska lämna några smulor kvar i skrivbordslådan som minne. Lycka till! Roman

ännu ett byggprojekt i köket. Rakel kommer nog att bli naturistingenjör%

DSC00518.JPG
ännu ett byggprojekt i köket. Rakel kommer nog att bli naturistingenjör när hon blir stor. Roman

eftermiddag. Möte hela dagen tarvar kaffe. Yeah! M

DSC00987.JPG
eftermiddag. Möte hela dagen tarvar kaffe. Yeah! M

inte dum alls! Roman

DSC00515.JPG
inte dum alls! Roman

Firar nya frillan med bulle!

DSC03575.JPG
Firar nya frillan med bulle!

Hög tid att klippa sig.

DSC03550.JPG
Hög tid att klippa sig.

B envisas med att måla sig i ansiktet hela tiden. Fast nu sover han.

DSC03548.JPG
B envisas med att måla sig i ansiktet hela tiden. Fast nu sover han.

tobbe polis kom förbi och trolla bort ina. Roman

DSC00513.JPG
tobbe polis kom förbi och trolla bort ina. Roman

naturen gör sig på bild. M

DSC00986.JPG
naturen gör sig på bild. M

äntligen har mamma kommit hem! Roman

DSC00476.JPG
äntligen har mamma kommit hem! Roman

en modell av det som skulle kunna vara livet. M

DSC00985.JPG
en modell av det som skulle kunna vara livet. M

möbler i en enda röra. M

DSC00984.JPG
möbler i en enda röra. M

Poesi? T

DSC03493.JPG
Poesi? T

det är numera svårt att filma olof


en klar fördel med att systrarna är borta är att man ostört kan le

DSC00460.JPG
en klar fördel med att systrarna är borta är att man ostört kan leka med deras leksaker. Själv sitter jag och hoppas att modulen som låter inuti ska kortslutas av allt dräggel. Roman

dag efter mad sammankomst med mat o vin o skratt o jävligt mycket barn%2

DSC00983.JPG
dag efter mad sammankomst med mat o vin o skratt o jävligt mycket barn. Sol rita o public enemy. Jag ler o är mitt i. /Mattias

vad man vill använda sin lilla radhusträdgård till är en prioriteringsfr

DSC00450.JPG
vad man vill använda sin lilla radhusträdgård till är en prioriteringsfråga. Men det är klart att en gigantisk studsmatta känns ju ganska logiskt så här på vintern. Roman

ibland tar tröttheten över och man blir tvungen att tacka för sig trots att%2

DSC00448.JPG
ibland tar tröttheten över och man blir tvungen att tacka för sig trots att det är mitt i favoritgröten. Det är svårt att hämta upp takten när dagens rutiner hamnat i osynk och det slutar oftast med att man snubblar på mållinjen. Roman

Fröjd och gamman! Påsken är snart här.

DSC03471.JPG
Fröjd och gamman! Påsken är snart här.

olof har klarat sin första natt utan att amma. Vi firar med en klassik

DSC00445.JPG
olof har klarat sin första natt utan att amma. Vi firar med en klassiker på espresso house. Jag är lite trött, men väldigt nöjd. Roman

Jag och Olof hänger tillsammans en hel dag helt själva för första gången.

image888
Jag och Olof hänger tillsammansen hel dag helt själva för första gången. Projektet är att vänja av honom med amningen, så tjejerna är på annan ort och mamman sitter på ett plan till Amerka. Tänk att det var så här det var att bara ha en bäbis - man gosar och leker kurragömma hela dagen. Loffy är en riktigt trevlig snubbe, faktiskt! Roman

jag gjorde en tommy och handlade te för 400 spänn. Kusmi är svårt%

DSC00443.JPG
jag gjorde en tommy och handlade te för 400 spänn. Kusmi är svårt att motstå. Men egentligen är det olofs fel som aldrig vaknar. Roman

packningskväll. Imorgon åker tjejerna bort. R och S till blekinge och

DSC00442.JPG
packningskväll. Imorgon åker tjejerna bort. R och S till blekinge och frugan till New York. Roman

Helgens slackergäng. T

DSC03410.JPG
Helgens slackergäng. T

dagen slutade i vitt. Roman

DSC00439.JPG
dagen slutade i vitt. Roman

Sandlåda är roligt. Jag sitter gärna där när L är ngn annanstans

DSC00780.JPG
Sandlåda är roligt. Jag sitter gärna där när L är ngn annanstans i närheten. - From

bufemage i lund. Roman

DSC00433.JPG
bufemage i lund. Roman

Och här vill Olof döpa sig själv också lite.

DSC03397.JPG
Och här vill Olof döpa sig själv också lite.

dagen går mot sitt slut och den lille fantastiska sonen är döpt -

DSC00423.JPG
dagen går mot sitt slut och den lille fantastiska sonen är döpt - en lätt match om man frågar sonen. Även den heliga anden var imponerad. Roman

vi fick kalla in en mupptämjare. Roman

DSC00417.JPG
vi fick kalla in en mupptämjare. Roman

jag går förbi detta hål i väggen dagligen och blir lika sugen att

DSC00414.JPG
jag går förbi detta hål i väggen dagligen och blir lika sugen att slå till på en korv varje gång. Men än så länge har jag lyckats hålla mig i skinnet! Roman

Så kan man se ut kvart över sex på morgonen när ens son tar kort

DSC03389.JPG
Så kan man se ut kvart över sex på morgonen när ens son tar kort. T

idag dammade jag av denna gamla slitvarg. På lördag blir det comeback

DSC00398.JPG
idag dammade jag av denna gamla slitvarg. På lördag blir det comeback - på min sons dop! Roman

en grå regnmorgon. Fy fan. M

DSC00969.JPG
en grå regnmorgon. Fy fan. M

Natasja får mig att gråta. O kaffe. Fan va fint. M

DSC00968.JPG
Natasja får mig att gråta. O kaffe. Fan va fint. M

mupp my kitchen

DSC00397.JPG
mupp my kitchen

Tavatslef?

DSC03386.JPG
Tavatslef?

.


regn ute ritar ritar. Lugn. M

DSC00966.JPG
regn ute ritar ritar. Lugn. M

Sover dinosaurien?

DSC03371.JPG
Sover dinosaurien?

Bruno, Elin och matTinas rumpa.

DSC03344.JPG
Bruno, Elin och matTinas rumpa.

Stans bästa glass finns vid Fridhemsplan. Ja, de har vanilj. Och den%2

DSC03341.JPG
Stans bästa glass finns vid Fridhemsplan. Ja, de har vanilj. Och den e så god så att solen smälter. T

är det legitimt att komma sent till jobbet för det här? M

DSC00957.JPG
är det legitimt att komma sent till jobbet för det här? M

Brödfiske

image866
Jonatan matar fiskarna med brödbitar.

Rakel fyller fem och får sin första barbie - det är stort! Roman

Bild201.jpg
Rakel fyller fem och får sin första barbie - det är stort! Roman

Kort stopp i lagun för att bada

image864

ljuset har kommit tillbaka till vår värld - det finns hopp om en lju

Bild184.jpg
ljuset har kommit tillbaka till vår värld - det finns hopp om en ljusare framtid! Roman

så var vintern här. I är kom den efter våren. I morgon plockar%2

Bild183.jpg
så var vintern här. I är kom den efter våren. I morgon plockar man väl svamp. Roman

världens bästa uppfinning! Ibland kan man njuta av att bara stå och

Bild178.jpg
världens bästa uppfinning! Ibland kan man njuta av att bara stå och lyssna hur den arbetar - meditativt lyssnande. Roman

Hjälp? vi har graffitti-stickare på vår skola. På tiden. - Fro

DSC00778.JPG
Hjälp? vi har graffitti-stickare på vår skola. På tiden. - From

en väg ett landskap sol vår o ur högtalarna kommer new model army o%

DSC00956.JPG
en väg ett landskap sol vår o ur högtalarna kommer new model army o jag reser femton år bakåt o det kommer tårar o skratt o jag vill fan explodera! I ljud minnen bundna. Tiden blir så kort. Allt blir igår. O nu. M

Våren är här. T

DSC03340.JPG
Våren är här. T

sara sjunger en av 187 nya verser på fabbe.


big bowl som en fotsvettig finlandsbåt, men barnen älskar det. Roman

DSC00368.JPG
big bowl som en fotsvettig finlandsbåt, men barnen älskar det. Roman